دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۳۲۶
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: به دنبال پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جاده دالکی-وحدتیه، سعدآباد-آب‌پخش از فرعی به اصلی تبدیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد: در خصوصی پیگیری دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به آگاهی می‌رساند که مطالعات تعریض و بهسازی محور دالکی - وحدتیه، سعدآباد - آب‌پخش بر اساس مجوز مطالعات ابلاغی این سازمان به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بوشهر توسط مهندسین مشاور ذیصلاح انجام شده است.

 داریوش امانی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری در فاز اول با نظر داشتن اولویت‌های استان، انجام عملیات تعریض و بهسازی محور مذکور حدفاصل سعدآباد تا تقاطع تل سرکوه (به طرف وحدتیه) به طول ۵.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که انشالله پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهد شد. تکمیل عملیات تعریض و بهسازی کل مسیر به دلیل محدودیت منابع اعتباری این سازمان منوط به مشارکت منابع استانی است. 

وی بیان کرد: همچنین روکش آسفالت محدوده بلوار سعدآباد - آب‌پخش به طول ۱۲۰۰ در یک خط عبور و به عرض ۱۱ متر انجام یافته و اجرای روکش آسفالت خط عبور دوم آن نیز در دست اقدام است.

معاون وزیر راه از تعریض جاده سعدآباد-برازجان و ارتقای آن از راه روستایی به فرعی خبر داد و گفت: در محور روستایی سعدآباد به برازجان، ضمن انجام عملیات راهداری به صورت مستمر از سال گذشته تاکنون، عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز محور شامل شانه‌سازی و افزایش عرض محل تقاطع‌ها و ابنیه فنی محور با امکانات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و در قالب طرح‌های امانی انجام یافته است.

لازم به ذکر است که تعریض و ارتقای درجه راه با توجه به مشخصات فعلی نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز از منابع استانی است.

نظرات بینندگان
عبدالحسن
|
-
|
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
سلام. محور وحدتیه- سعدآباد- آبپخش در سال ۹۸ به جاده درجه یک تبدیل شده و مربوط به الان نمی شود.

به نظرم نماینده محترم تلاش کنند که بحث تعریض این محورها را پیگیری کنند، ضمن اینکه تعریض محور حدفاصل سعدآباد تا تقاطع غیرهمسطح در سال ۹۸ و در زمانیکه آقای رضایی هنوز برای نمایندگی در مجلس ثبت نام هم نکرده بودند، آغاز شده و براساس برنامه زمان بندی شده تاکنون پیش رفته است.

اگر نماینده محترم می تواند در زمینه تأمین اعتبار برای پروژه های جدید تلاش کند، نه اینکه هر پروژه ای که انجام می شود را به نام خودش بزند. دوران این نوع کارها به سر اومده
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر